Організація весільних банкетів: ціна у Києві.

Весільний банкет може бути різним: у затишній домашній обстановці, на природі, десь на узлісі, або на теплоході, з чудовим краєвидом на річку. Все залежить від того, як ви вирішили провести своє свято.

Ви можете вибрати той формат, про який мріяли з детства, адже одруження – це справжнє чаклунство. Цей момент життя хочеться закарбувати у пам'яті назавжди. Вашими добрими феями в організації банкету на весілля стануть Upbeat catering.

Upbeat Catering – сервіс, який гарантує вам класний банкет на весілля під ключ. Ми здійснюємо виїзди до всіх районів Києва та області.

Відео кейтерінг-банкет на весілля

Наші переваги

Терміново

Підготуємо все необхідне для проведення заходу менше ніж за 48 годин

Обслуговування

Надаємо повне обслуговування офіціантами, кухарями та допомогли персоналом

Доставка

Доставимо все необхідне до будь-якої точки Києва чи регіону київської області. Завантажимо-вивантажимо обладнання

Прибирання

Проведемо косметичне прибирання приміщення після проведеного заходу

Ми беремося за процес з нуля та доводимо його до логічного завершення. Ваше завдання – це передчуття феєрверку смаку та підтримання відмінного настрою. Наша мета – це виконання вашої гастрономічної мрії.

Наша команда не боїться труднощів, адже з нами працюють перевірені спеціалісти: від менеджерів до постачальників. Не хочемо хвалитися, але наш шеф готує не гірше, а може навіть краще, ніж ваша кохана бабуся. У його руках навіть простий бургер може стати твором мистецтва.

Для нас понад усе:

  • чистота: дотримання всіх санітарно-гігієнічних норм;
  • свіжість усіх інгредієнтів: навіть петрушка має виглядати так, ніби тільки зірвана з грядки, адже шкірна деталь є важливою;
  • контроль якості на всіх етапах роботи;
  • професійне транспортування продуктів; дотримання температурного режиму;
  • охайність, знання етикету, ввічливість усіх співробітників: вам не доведеться червоніти за недоречне поведінку чи вид офіціанта – лише навчений персонал;
  • підбір меню для гурмана, вегана та будь-якого іншого поціновувача;
  • бездоганна сервірування та подача;
  • швидке вирішення всіх форс-мажорних питань: наприклад, якщо тарілка зі спекотним упаде на підлогу, то все відразу буде прибрано. Прилади завжди будуть чистими, салфетки під рукою, хрусткий хліб у кошику;
  • прибирання після вечірки.

Ми обслуговуємо свята на 10, 15, 20, 30, 40, 50, 60, 70, 100 осіб. Розраховуємо зразкове меню, вносимо коригування, затверджуємо їх із клієнтом. Ми радимо, але не наполягаємо. Ви вивчаєте опис та фото реальних страв. Рішення завжди залишається за вами.

Як вибрати меню для весільного банкету

Підбір їжі - це дуже особиста справа, але є рекомендації, підказки, які можна (але не обов'язково) слідувати, щоб отримати чарівний результат. Наприклад, якщо планується виїзний банкет за містом, то можна наголосити на частуванні грилю. Навряд чи ви знайдете серед гостей людину, яка буде не рада рум'яному стейку чи креветкам з вогню. Якщо серед гостей є вегетаріанці, то овочі гриль (такі як помідори, болгарський перець, курукузка, баклажани) обов'язково їх порадують.

Банкет будинку у вузькому колі родичів може включати практично будь-яку страву. Поняття «що має бути на столі» – ні. Ви формуєте меню так, як самі того хочете. Ваші бажання будуть виконані: від холодця до екзотичного коктейлю.

Підготовка до весілля забирає багато сил. На вивчення показників шкірного сервісу йде нескінченна кількість годин. Ми намагатимемося мінімізувати витрати ваших ресурсів, запропонувавши найкращі ціни та варіанти меню. Ваш фуршет пройде на найвищому рівні. Нехай це не буде дешево, але ми обіцяємо зробити все так, щоб вам не довелося платити двічі.

На замітку: що треба знати про планування виїзного заходу

Якщо ви твердо вирішили, що хочете виїзний весільний банкет або фуршет, варто забронювати дату заздалегідь. Незважаючи на те, що локація – за вами, фірма теж має бути вільною до дати, яку ви визначили для вашої весілля. Компанія повинна устигнути затвердити меню з клієнтом та кухарями, зробити попереднє замовлення продуктів, вивчити локацію тощо. Це необхідно для того, щоб захід пройшов якнайкраще.

Якщо за організацію вашої урочистості візьметься Upbeat catering, це означає, що ви залишитеся задоволені. Наше головне правило: зробити клієнта щасливим.

Напишіть нам




    Середній рейтинг 5 / 5. Кількість голосів: 1

    Поки що немає голосів! Будьте першим, хто оцінить цю посаду.