Організація кофе брейків: ціна в Києві

від 130 грн./чол.

Усі чули про каву-брейки або кави паузи. Як правило, це невеликий проміжок години для відпочинку, на офіційному заході. Він потрібний для того, щоб провітрити голову, перекусити і заново розпочати роботу, з новими силами.

На кофе-брейк люди можуть зав'язати нові ділові контакти та поговорити у невимушеній обстановці.

Це явище виникло в кінці 30-х років ХХ століття і було рекламою однієї з великих кавових компаній. Такий формат прижився та перекочував до Європи.

Проведення кави брейків — це важлива складова будь-якого масштабного події. Важливо пам'ятати, що всі ми люди і потребуємо підзарядці.

Відео: Організація кава-паузі

Наші переваги

Терміново

Підготуємо все необхідне для проведення заходу менше ніж за 48 годин

Обслуговування

Надаємо повне обслуговування офіціантами, кухарями та допомогли персоналом

Доставка

Доставимо все необхідне до будь-якої точки Києва чи регіону київської області. Завантажимо-вивантажимо обладнання

Прибирання

Проведемо косметичне прибирання приміщення після проведеного заходу

Як виглядає кейтеринг кави брейк

Такий захід проводять у потрібному приміщенні, де можна розташувати довгий фуршетний стіл. Бажано, щоб він був поруч із локацією, де відбуватиметься конференція чи інше організована подія.

На столі розміщують різні закуски, конфети, фрукти, бутерброди, нарізки. Все, що допоможе швидко вгамувати голод. Меню вибирає клієнт. Напоїв може бути не так багато – достатньо кофе, чаю та води.

Захід може проходити цілий день. У такому випадку необхідно провести не менше 5 кави пауз. Тому що люди втомлюються і потребують заповнення енергії. Один кави-брейк триває до півгодини. За цю годину можна поїсти, вийти на вулицю, вирішити особисті питання.

Важливий момент: не забудьте нагодувати ваших гостей перед закінченням заходу, щоб вони не втекли від вас злими та втомленими.

Ви можете замовити організацію кофе паузі в Upbeat Catering. Кава пауза, кава-брейк чи кава-тайм — це невід'ємна частина офіційного заходу, організатори якого піклуються про своїх учасників.

Чи можна зайнятися організацією кава-брейку самостійно?

Можна, але питання в тому — в якому разі це припустимо. Якщо необхідно провести невеликий семинар, лекцію або тренінг, де буде присутнє не більше 20 осіб, то можна виділити місце у залі, де проходите ваше подія. Там розташувати стіл із закусками та напитками, який не заважатиме роботі.

Хто, коли і як це робитиме? Це ті моменти, які варто врахувати. Їжа може відволікати ваших гостей від тих лекцій, якщо вона стоять біля них. Тому краще продумати таймінг, щоб не бентежити людей, які прибули до вас на подію.

Велика конференція із сотнями учасників зажадає ретельної організації. Кофе-брейк для великої кількості людей обслуговує добре підготовлений персонал. За короткий проміжок години, кожен гість повинен устигнути перекусити та поспілкуватися. Важливий таймінг, достатня кількість посуду, їжі та напоїв, а також гарна сервірівка. Замовити кофе-брейк на масштабний захід можна на Upbeat Catering. Наш менеджер обговорить з вами організацію та прорахує вартість послуг.

Що обов'язково має бути на столі на кофе паузі

Крім бодрять напоїв та води, можна поставити соки та лимонад. Це актуально у літній сезон, коли не всі гості готові пити гарячі напитки. Так як кава-брейк триває всього 30 хвилин, то логічно подавати розчинний кава і чай у пакетиках.

Це допомагає скоротити час приготування напоїв та обслужити всіх людей. Зрозуміло, якість чаю та кофе має бути якомога вище.

Якщо ви приймаєте дуже важливих гостей і розчинний кофе не підходить, то можна взяти кави-машину в оренду. Тут варто врахувати додаткову вартість послуг бариста, і, звичайно ж, продовжити годину самої перерви.

На столі, в достатній кількості, повинен бути цукор, вершки, лимон до чаю. Їжа повинна бути легкою та ситною. Наприклад, канапе чи маленькі булочки.

Будьте уважні і щедрі стосовно ваших гостей, і вони відплатять вам тією ж монетою.

Напишіть нам




    Середній рейтинг 4.8 / 5. Кількість голосів: 56

    Поки що немає голосів! Будьте першим, хто оцінить цю посаду.